Aktualności i komunikaty

Aktualności i komunikaty

18.10.2012

Informujemy, że w przypadku potrzeby przesłania danych za wybrany okres rozliczeniowy po zamknięciu okresu sprawozdawczego należy wystosować odpowiednio umotywowany wniosek do Dyrektora Pomorskiego Oddziału NFZ. Wnioski można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Oddziału.

Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przez Dyrektora informacja o możliwości przesyłania danych zostanie przekazana drogą telefoniczną.

Po poprawieniu danych wymagane jest dostarczenie do Oddziału korekty zestawienia zbiorczego w wersji papierowej, również w przypadku gdy kwota refundacji nie uległa zmianie.

Jednocześnie zawiadamiamy, że zgodnie z art. 45 ust. 12 ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 122, poz. 696 ze zm.) korekty do zamkniętego okresu rozliczeniowego apteka może składać w terminie 3 miesięcy od daty jego zamknięcia, nie później jednak niż do 15 marca roku następnego.

Przykładowy wzór wniosku: plik *doc (otwierany m.in. za pomocą programu Microsoft Word).

Podpisała: Małgorzata Paszkowicz, Z-ca Dyrektora ds. Medycznych Pomorskiego OW NFZ

data publikacji: 21 lutego 2012 r.; aktualizacja: 20 kwietnia 2012 r.